عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مسوول خیریه علی ابن ابیطالب(ع) ویژه ایتام آبادان و خرمشهر گفت: یکهزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار و لوازم ضروری مدرسه شامل کیف و لباس مدرسه، بین دانش‌آموزان یتیم زیرپوشش این خیریه در آبادان و خرمشهر تهیه و در حال توزیع است. سردار عزیز عساکره روز پنجشنبه ، بیان […]

عصر خوزستان:

توزیع هزارو۵۰۰بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان بی سرپرست آبادان وخرمشهر

آبادان – ایرنا – مسوول خیریه علی ابن ابیطالب(ع) ویژه ایتام آبادان و خرمشهر گفت: یکهزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار و لوازم ضروری مدرسه شامل کیف و لباس مدرسه، بین دانش‌آموزان یتیم زیرپوشش این خیریه در آبادان و خرمشهر تهیه و در حال توزیع است.

سردار عزیز عساکره روز پنجشنبه ، بیان کرد: سه هزار خانوار فاقد سرپرست در آبادان و خرمشهر زیرپوشش این خیریه هستند.

وی گفت: خیریه امام علی ابیطالب(ع) خدمات ویژه ایتام را اعم از خدمات کمک هزینه معیشتی، توزیع ارزاق، هزینه تحصیلی، هزینه درمان، مسکن و جهیزیه را به عهده دارد.

عساکره با اشاره به تهیه جهیزیه نوعروسان بیان کرد: این موسسه تاکنون ۵۰۰ فقره جهیزیه به ارزش هر کدام ۲۵۰ میلیون ریال به نوعروسان زیرپوشش آبادان و خرمشهر هدیه کرده است.

وی ادامه داد:از ابتدای تاسیس این خیریه تاکنون ۲۰۰ خانه در روستاهای آبادان و خرمشهر ویژه ایتام ساخته شده و هم اینک ۸۰ خانه با پیشرفت فیزیکی بین ۸۰ تا ۹۰ درصد در حال ساخت است.

عساکره گفت: به منظور جذب کمک‌های خیران و نیز ارایه خدمات به افراد زیرپوشش، ۳۰ دفتر خدماتی در نقاط مختلف آبادان و خرمشهر فعالیت دارند تا خانواده‌های ایتام به سهولت به این دفاتر دسترسی و نیازمندی خود را برطرف کنند.

وی خواستار کمک خیران سراسر کشور به افراد نیازمند در آبادان و خرمشهر که به دلیل مسایل مختلف از جمله جنگ تحمیلی، تورم، فشار اقتصادی، بیکاری و… با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند شد.

منبع: ایرنا