عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار اهواز گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی مربوطه در مدت ۷۲ ساعت موظف به صدور مجوز حفاری به آبفای اهواز هستند. به گزارش شنبه ایرنا به نقل از فرمانداری اهواز، جمال عالمی نیسی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در سالن اجتماعات فرمانداری بیان […]

عصر خوزستان:

ادارات در مدت ۷۲ ساعت مجوز حفاری آبفای اهواز را صادر کنند

اهواز – ایرنا – فرماندار اهواز گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی مربوطه در مدت ۷۲ ساعت موظف به صدور مجوز حفاری به آبفای اهواز هستند.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از فرمانداری اهواز، جمال عالمی نیسی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در سالن اجتماعات فرمانداری بیان کرد: مسوولان ادارات، سازمان ها و دستگاه اجرایی که پاسخ استعلامات شرکت آب و فاضلاب را ندهند، باید پاسخگو باشند و به صورت قانونی برخورد می شود.

وی ادامه داد: صدور مجوز برای حفاری در راستای تسریع در اجرای پروژه های آب و فاضلاب در اهواز است و همکاری سازمان ها و دستگاه های اجرایی در این زمینه ضرورت دارد.

عالمی نیسی افزود: شرکت آب و فاضلاب خوزستان باید امروز تمام مجوزها را تحویل ادارات، دستگاه های اجرایی و سازمان های مربوطه در استان بدهد.

مدیرعامل شرکت آبفای کشور امروز شنبه در دیدار با استاندار خوزستان و مدیرعامل آبفای خوزستان نیز خواستار تسریع در انجام‌پروژه های فاضلاب خوزستان پیش از وقوع بارندگی در فصل پاییز شد.

پروژه توسعه و ساماندهی فاضلاب اهواز از پارسال کلید خورد و رهبر معظم انقلاب برای انجام این پروژه ۵۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی اختصاص دادند.

منبع: ایرنا