عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- عباس چگنی روز شنبه در آیینی به عنوان مدیر جدید فرودگاه دزفول معرفی و از زحمات چهار ساله فیروز الله‌وردی مدیر پیشین این فرودگاه قدردانی شد. به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت هواپیمایی عقاب عسلویه روز شنبه در آیین معرفی مدیر فرودگاه دزفول هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: فرودگاه نماد و چشم هر شهر است که […]

عصر خوزستان:

مدیر جدید فرودگاه دزفول معرفی شد

دزفول-ایرنا- عباس چگنی روز شنبه در آیینی به عنوان مدیر جدید فرودگاه دزفول معرفی و از زحمات چهار ساله فیروز الله‌وردی مدیر پیشین این فرودگاه قدردانی شد.

به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت هواپیمایی عقاب عسلویه روز شنبه در آیین معرفی مدیر فرودگاه دزفول هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: فرودگاه نماد و چشم هر شهر است که در اولین نظر مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد.

عمادالدین کاوه وجود فرودگاه در هر شهری را یک نعمت دانست و افزود: مسوولان مسجد سلیمان از پنج سال پیش در حال پیگیری برای راه‌اندازی فرودگاه هستند ولی هنوز موفقیتی حاصل نشده است. 
وی با بیان اینکه فرودگاه دزفول به برکت ارتش جمهوری اسلامی راه اندازی شد، ادامه داد: هدف ما درآمدزایی نبوده است؛ شرکت فرودگاه‌ها نیز هیچ اعتباری به فرودگاه دزفول نمی‌دهد زیرا زیر نظر آنها نیستیم.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی عقاب عسلویه بیان کرد: طی ۱۲ سال گذشته که شرکت راه اندازی شده، ارتقای کیفی فعالیت‌ها در فرودگاه مدنظر بوده است؛ فرودگاه چابهار در سال ۸۷، ۲ پرواز در هفته داشت ولی اکنون با وجمود شرایط بد کرونایی و مسافر پروازهای این فرودگاه به ۶ یا هفت پرواز هفتگی رسیده که در دزفول نیز وضعیت به همین شکل است.
وی از مسئولانی که برای ایجاد زیرساخت‌های فرودگاه دزفول تلاش کردند قدردانی کرد و افزود: بدنبال پروازهای بیشتر هستیم ولی افزایش پرواز به علت کمبود مسافر به صرفه نیست؛ اگر مسافر بیشتری داشته باشیم و کیفیت بالا رود پروازها را افزایش خواهیم داد.
کاوه از نیروهای فرودگاه دزفول خواست سعه صدر و روابط مناسب و خوبی داشته باشند تا فعالیت‌های بهتر و خدمات بیشتری به شهروندان ارائه شود.
وی افزود: همه فرودگاه‌ها و فرودگاه‌داران کشور به غیر از فرودگاه‌های امام خمینی، مهرآباد، مشهد، اصفهان و تبریز ضررده هستند زیرا حجم هزینه‌ها بالا است ولی از دولت و شرکت فرودگاه‌ها پشتیبانی می‌شوند.
 مدیرعامل شرکت هواپیمایی عقاب عسلویه گفت: در سال‌های اخیر به علت گران شدن تجهیزات و مشکلات کشور پشتیبانی‌ها ضعیف و محدود شده این در حالی است که  بدون کمک مسوولان  امکان ارتقای خدمات نیست.

وی ادامه داد: ایجاد مرز هوایی به زیرساخت‌های گمرکی و تجهیزاتی نیاز دارد که تحقق آن نیازمند همکاری همه جانبه مسوولان است.

کاوه در ادامه با بیان اینکه مدیر پیشین فرودگاه دزفول به علت مشکلات خانوادگی درخواست پایان کار داده است، اظهارداشت: پیشنهاداتی برای خدمت دوباره در تهران و سایر شهرها به ایشان داده شد که به علت شرایط زندگی موافقت نکردند.

وی از مسئولان  خواست همچنان در کنار مدیریت جدید برای ارائه خدمات بهتر همکاری داشته باشند.

فیروز الله وردی مدیر پیشین فرودگاه دزفول نیز  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اقدامات خوبی در چهار سال گذشته با همکاری مسوولان در فرودگاه دزفول انجام شد.

وی افزود: در شرایط کرونایی نیز نظارت، مراقبت و حفظ سطح بهداشت فرودگاه با مصرف پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده انجام و تجهیزات پروازی به صورت مرتب نظارت شده‌اند.
الله وردی به توزیع پنج هزار ماسک و ۱۰ هزار دستکش برای کارکنان و مسافران اشاره کرد و اظهارداشت: تست رایگان کرونا و انجام واکسیناسیون کارکنان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول  انجام شده و برای به روز نگه داشتن تجهیزات نیز، نشست‌هایی با خیران  برگزار شده است.

مدیر پیشین فرودگاه دزفول از همکاری نماینده، فرماندار، دانشگاه علوم پزشکی دزفول و سایر مسوولان قدردانی کرد.

طی امسال ۱۴۹ پرواز از طریق فرودگاه دزفول انجام شده است.

منبع: ایرنا