عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – احداث ۶ طرح بهداشتی در نقاط مختلف شهرستان ایذه روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان محلی آغاز شد. نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی ، بیان کرد: این طرح‌ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستای کلدوزخ یک و خانه‌های بهداشت روستاهای شوار ، کل چنار […]

عصر خوزستان:

کار احداث ۶ طرح بهداشتی در ایذه آغار شد

اهواز – ایرنا – احداث ۶ طرح بهداشتی در نقاط مختلف شهرستان ایذه روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی ، بیان کرد: این طرح‌ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستای کلدوزخ یک و خانه‌های بهداشت روستاهای شوار ، کل چنار ، گلستان ، جازستان و چنارستان بودند.

عبداله ایزدپناه افزود: مساحت هر خانه بهداشت ۲۰۰ مترمربع و هزینه احداث هر کدام از آنها بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است که از اعتبارات وزارت نفت و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تامین می شود؛ این خانه‌های بهداشت جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر را زیرپوشش خود قرار خواهند داد.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت روستای کلدوزخ نیز در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع و با بودجه ۵۰ میلیارد ریالی در هشت ماه احداث خواهد شد.

وی گفت:زمین این مرکز و خانه های بهداشت از سوی خیران اهدا شده‌ و هزینه ساخت توسط بنیاد برکت و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواهد شد.

ایزدپناه بیان کرد:با ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستای کلدوزخ یک، بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم منطقه که شامل ۱۱ روستا هستند از خدمات بهداشتی و درمانی، بهره مند می‌شوند.

به گزارش ایرنا، در این آیین از آقایان حیدری و شیخ زاده، خیرانی که با اهدای زمین، کار احداث این طرح‌ها را تسهیل کردند تقدیر شد.

منبع: ایرنا