عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: تاکنون ۴۸ درصد جامعه هدف شهرستان دزفول دُز اول واکسن کرونا و ۳۶ درصد دُز دوم کرونا را دریافت کرده‌اند. به گزارش ایرنا، علی فرهمندپور روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ مقاومت و پایداری در دبستان درخشان دزفول افزود: کرونا همه بخش‌های  صنعت، اقتصاد، کشاورزی، اجتماعی، […]

عصر خوزستان:

۴۸ درصد جامعه هدف دزفول دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: تاکنون ۴۸ درصد جامعه هدف شهرستان دزفول دُز اول واکسن کرونا و ۳۶ درصد دُز دوم کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، علی فرهمندپور روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ مقاومت و پایداری در دبستان درخشان دزفول افزود: کرونا همه بخش‌های  صنعت، اقتصاد، کشاورزی، اجتماعی، سیاسی و آموزش را درگیر خود کرده و امسال نیز سال تحصیلی در فضای مجازی آغاز شد.

فرماندار ویژه دزفول از همکاری سپاه، هلال احمر، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان برای واکسیناسیون کرونا قدردانی کرد و گفت: حدود ۹ هزار واکسن در یک روز در دزفول تزریق شده که اگر این وضعیت تداوم یابد پیش بینی می‌شود تا آبان ۷۰ درصد جامعه هدف در دزفول واکسینه شوند.

وی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود: دفاع مقدس انسان سازی و انسان پروری کرد که سند آن حضور رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل و شهدایی است که در این صحنه جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

معاون استاندار خوزستان بیان کرد: در صورت واکسینه شدن جامعه هدف شاهد بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس خواهیم بود.
وی افزود: به طور قطع حضور دانش آموزان در مدارس و ارتباط مستقیم با معلمان کیفیت آموزش را ارتقا خواهد داد.

شهرستان دزفول در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

منبع: ایرنا