عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان طی پیامی سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه را تبریک و تهنیت گفت. به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان بیان کرد: پنجم مهرماه سالروز حماسه شکست حصر آبادان با عملیات غرورآفرین ثامن الائمه(ع) یادآور رشادت ها و جانفشانی های نیروهای […]

عصر خوزستان:

استاندار خوزستان در پیامی سالروز شکست حصر آبادان را تبریک گفت

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان طی پیامی سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان بیان کرد: پنجم مهرماه سالروز حماسه شکست حصر آبادان با عملیات غرورآفرین ثامن الائمه(ع) یادآور رشادت ها و جانفشانی های نیروهای جان برکف ارتش و سپاه و صبر و ایستادگی مردم مقاوم آبادان است که آن را به دژ مستحکم میهن در برابر دشمن متجاوز بعثی تبدیل نمودند.

وی افزود: اهمیت شکست حصر آبادان به عنوان نقطه عطف دوران دفاع مقدس در کلام امام راحل عظیم الشان (قدس سره) متبلور شد که فرمودند “حصر آبادان باید شکسته شود”.

خلیلیان یاد و خاطره ایستادگی و استقامت آبادان، سرزمین نخل های بی سر اما ایستاده را گرامی داشت و بر زنان و مردان صبور، فداکار و مقاوم آن دیار که اسوه فداکاری، استقامت و وطن دوستی هستند درود فرستاد.

استاندار خوزستان فرا رسیدن این روز بزرگ و تاریخی را به پیشگاه مردم شریف آبادان و خوزستان، خانواده شهدا و ایثارگران، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس تبریک گفت و مجاهدت‌ها و فداکاری‌های آنها را گرامی داشت.

منبع: ایرنا