عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- سرپرست شهرداری دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی گفت: نزدیک به ۱۰۰ نقطه شهر دزفول به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی فضاسازی شد. محمد مهرآفرین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدفاصل خیابان ۴۵ متری تا شریعتی […]

عصر خوزستان:

۱۰۰ نقطه دزفول به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی فضاسازی شد

دزفول-ایرنا- سرپرست شهرداری دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی گفت: نزدیک به ۱۰۰ نقطه شهر دزفول به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی فضاسازی شد.

محمد مهرآفرین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدفاصل خیابان ۴۵ متری تا شریعتی ۲۰ تصویر کمتر دیده شده دفاع مقدس مانند اعزام رزمندگان، بسیج نوجوانان، حضور زنان، مداحی دفاع مقدس، محرم در دوران جنگ و عزاداری آنها و نقش ائمه جمعه دزفول در دفاع مقدس نصب شده که محتوای بنرها جریان ساز است. 

وی ادامه داد: موکب بزرگ شهدای دزفول نیز در میدان یعقوب لیث(فتح المبین) توسط شهرداری دزفول و ناحیه مقاومت بسیج دزفول و با عرضه رایگان محصولات فرهنگی، اقلام پزشکی و پخش نذری همراه است.

سرپرست شهرداری دزفول با بیان اینکه این موکب به خودروهای عبوری خدمات رسانی می‌کند، گفت: نماز روز اربعین نیز در این موکب اقامه شد. 

وی درخصوص دیگر برنامه‌های شهرداری دزفول در هفته دفاع مقدس گفت: مسابقات چندجانبه دختران و پسران در رشته‌های دارت، تنیس، طناب کشی، طناب زنی و فوتبال دستی در محله‌های دزفول برگزار شدند. 

مهرآفرین با اشاره به حضور ۲۰۰ دختر و پسر در این مسابقات افزود: ایجاد نشاط بین رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال از اهداف برگزاری این مسابقات بود. 

وی راه اندازی اتوبوس گردشگری با حضور راویان را یادآور شد و ادامه داد: گروه‌هایی از کودکان و نوجوانان با استفاده از این اتوبوس، ظرفیت‌های دفاع مقدس دزفول را بازدید می‌کنند. 

شهردار دزفول بیان کرد: سازمان‌های تابعه شهرداری از جمله مدیریت پسماند، فضای سبز، حمل و نقل بار و مسافر و آتش نشانی نیز نقش زیادی در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرداری داشتند. 

بیش از ۶۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول در حال برگزاری است. 
شهرستان دزفول بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا