عصر خوزستان: آبادان –  ایرنا – فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و ایثارگری همچنان در خون ایرانی‌ها جاری است گفت:آرامش و امنیت امروز کشور حاصل ایثار و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است. به گزارش ایرنا سردار یدالله کشاورز […]

عصر خوزستان:

روحیه ایثار و شهادت طلبی همچنان در ایران اسلامی جاری است

آبادان –  ایرنا – فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و ایثارگری همچنان در خون ایرانی‌ها جاری است گفت:آرامش و امنیت امروز کشور حاصل ایثار و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایرنا سردار یدالله کشاورز دوشنبه شب در دیدار با خانواده معظم شهیدان عبدالامیر و عبدالعزیز بچاری و نیز خانواده معظم شهید مدافع حرم عسکری فرد از شهرستان آبادان اظهار داشت: نام و یاد شهدا برای همیشه در تاریخ جاویدان است چرا که شهادت در راه خدا و وطن لیاقت می خواهد و هرکسی به این لیاقت دست نمی یابد.

وی بیان داشت:شهدا دست چین و گلچین درگاه خداوند متعال هستند آنها انسانهای وارسته ای هستند که شهادت و حیات اخروی را بر زندگی در این دنیا ترجیح می دهند.

سردار کشاورز همچنین در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم عسکری فرد افزود: شهید عسکری فرد یکی از بندگان صالح خداوند بود که در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) جانفشانی و ایثار کرد تا داعش خبیث نتوانند به حرم بی بی زینب (س) جسارت کند.

وی با تجلیل از همسر این شهید مدافع حرم گفت: اجر تربیت فرزندان شهید با تفکر ولایی و ارزشی کمتر از شهادت نیست.

مردم آبادان چهار هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر پاسداری از مرز در اروندرود را بر عهده دارد.

منبع: ایرنا