عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – آزمایشگاه مواد پرتوزا دانشگاه شهید چمران اهواز روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسوولان این دانشگاه گشایش یافت. به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، این آزمایشگاه که ساخت آن از سال ۱۳۹۷ آغاز شده، در بخش کمک‌آموزشی مورداستفاده قرار خواهد گرفت. این آزمایشگاه امکان آزمایشگاه‌های […]

عصر خوزستان:

آزمایشگاه مواد پرتوزا در دانشگاه شهید چمران اهواز گشایش یافت

اهواز – ایرنا – آزمایشگاه مواد پرتوزا دانشگاه شهید چمران اهواز روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسوولان این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، این آزمایشگاه که ساخت آن از سال ۱۳۹۷ آغاز شده، در بخش کمک‌آموزشی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

این آزمایشگاه امکان آزمایشگاه‌های مختلف مواد پرتوزا را در گروه فیزیک دانشکده‌ی علوم این دانشگاه برای دانشجویان فراهم می‌کند.

فضای آزمایشگاهی مواد پرتوزا دانشگاه شهید چمران اهواز امکان حضور ۱۸ دانشجو را دارد و به امکاناتی از جمله اینترنت و دستگاه‌های آزمایشگاهی نیز مجهز است.

آزمایشگاه مواد پرتوزا پیش‌ از این در برخی از دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه تهران، صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی و صنعتی شریف راه‌اندازی شده است، اما ساختار و طراحی مجزای محیط‌ها و حفاظت از دانشجویان از جمله شاخص‌هایی است که در آزمایشگاه دانشگاه شهید چمران اهواز به آنها توجه ویژه‌ای شده است.

دانشگاه شهید چمران اهواز با بیش از ۱۳ هزار و ۷۷۳ دانشجو، بیش از ۳۳۶ رشته و بیش از ۶۰۵ عضو هیات علمی دارد.

این دانشگاه تاکنون ۲۸ هزار و ۵۷۹ مقاله علمی منتشر کرده است.

منبع: ایرنا