عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر ضرورت مهارت آموزی به زندانیان گفت: در این راستا ۶ کارگاه آموزشی به همت اداره کل فنی و حرفه ای و اداره کل زندان های خوزستان در زندان مرکزی اهواز راه اندازی شد. به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری […]

عصر خوزستان:

راه اندازی ۶ کارگاه آموزشی در زندان اهواز

اهواز – ایرنا – رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر ضرورت مهارت آموزی به زندانیان گفت: در این راستا ۶ کارگاه آموزشی به همت اداره کل فنی و حرفه ای و اداره کل زندان های خوزستان در زندان مرکزی اهواز راه اندازی شد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام صادق مرادی افزود: این کارگاه های آموزشی در زمینه تعمیر و نگهداری وسایل خنک‌کننده و تعمیر خودرو فعال شده اند.

وی اظهار داشت: این اقدام در راستای ارائه آموزش‌های لازم و فراگیری مهارت‌ از سوی زندانیان به منظور اشتغال آنان پس از آزادی صورت گرفت. 

رییس کل دادگستری خوزستان همچنین در نشستی با موضوع مهارت آموزی و مشاوره شغلی ویژه زندانیان خوزستان که با حضور معاونان قضایی و مدیر سازمان زندان ها و رئیس سازمان فنی و حرفه ای این استان برگزار شد گفت:  توسعه زمینه اشتغال و تولید در ندامتگاه‌ها، علاوه بر منافع مالی برای فرد زندانی و خانواده وی، در بازگشت او به جامعه سالم نقش بسزایی دارد و موجب کاهش تکرار بزه و جرم توسط این افراد می‌شود.

وی افزود: مهارت آموزی و اشتغال زندانیان از بازگشت مجدد آنان به زندان پس از پایان دوران حبس، پیشگیری می کند.

رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه معاونان قضایی خود با تعدادی از زندانیان در زندان اهواز دیدار و گفت و گو کرد.

منبع: ایرنا