عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – کتابخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به همراه چند مربی با شعار “حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی ” روز چهارشنبه به روستای دره اسطل شهرستان باغملک سفر کرد. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری خوزستان، همزمان با اعلام […]

عصر خوزستان:

سفر کتابخانه سیار کانون خوزستان به روستای دره اسطل باغملک

اهواز – ایرنا – کتابخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به همراه چند مربی با شعار “حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی ” روز چهارشنبه به روستای دره اسطل شهرستان باغملک سفر کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری خوزستان، همزمان با اعلام شعار هفته ملی کودک، مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در روستای دره اسطل، بخش مرکزی شهرستان باغملک حضور یافتند و برنامه‌های فرهنگی و هنری برای دانش آموزان این روستا اجرا کردند.

بر اساس این گزارش، برنامه سفر کتابخانه‌های سیار کودکان و نوجوانان خوزستان از امروز هفتم مهر آغاز و تا پایان ماه به عنوان یکی از فعالیت‌های هفته ملی کودک در استان ادامه خواهد داشت که مربیان کتابخانه سیار این کانون، برنامه‌هایی شامل ایستگاه نمایش فیلم، ایستگاه نقاشی و کاردستی، معرفی کتاب، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی و سرودخوانی با هدف بهره‌مندی کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار از امکانات فرهنگی را اجرا می‌کنند.

در این سفرها که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی اجرا می شود به کودکان و نوجوانان روستایی کتاب و محصولات فرهنگی اهدا می‌شود.

گفتنی است ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک در روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در مراکز ثابت و سیار کانون سراسر خوزستان به‌صورت مجازی و حضوری اجرا خواهد شد و این در حالی است که کتابخانه‌های سیار کانون استان خوزستان با سفر به روستاها و مناطق کم‌برخوردار به پیشواز این هفته رفته‌اند.

منبع: ایرنا