عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: یک کارگاه غیرمجاز آلاینده محیط زیست در شهرستان دزفول پلمب شد. رضا قپانچی‌پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از  شکایت‌های مردمی و صاحبان مشاغل به دلیل انتشار بو و دود ناشی از فعالیت یک کارگاه غیرمجاز در مجتمع صنعتی، پیگیری‌های لازم انجام […]

عصر خوزستان:

کارگاه آلاینده محیط زیست در دزفول پلمب شد

دزفول-ایرنا- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: یک کارگاه غیرمجاز آلاینده محیط زیست در شهرستان دزفول پلمب شد.

رضا قپانچی‌پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از  شکایت‌های مردمی و صاحبان مشاغل به دلیل انتشار بو و دود ناشی از فعالیت یک کارگاه غیرمجاز در مجتمع صنعتی، پیگیری‌های لازم انجام و پس از دستور قضایی این واحد تعطیل شد.

وی ادامه داد: طبق ماده۱ ۲ قانون هوای پاک، سازمان محیط زیست مکلف به تعیین و شناسایی مشاغل آلاینده بوده و درصورت اجرا نشدن مفاد این ماده توسط واحد مذکور، سازمان از ادامه فعالیت آن جلوگیری و متخلف را به مراجع صالح قضایی معرفی می‌کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول بیان کرد: واحد تولیدی علاوه بر جبران خسارت وارده به پرداخت جریمه نقدی معادل سه تا پنج برابر خسارت وارده به محیط زیست محکوم می‌شود.

بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی در شهرستان دزفول فعالیت دارد.

منبع: ایرنا