عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مانور امداد و نجات آتش نشانی گفت: تمام ابعاد حادثه‌ای که منجر به مرگ آتش‌نشان دزفولی شد باید هرچه سریعتر مشخص شود. به گزارش ایرنا سیداحمد آوایی روز شنبه در توییتی در واکنش به حادثه تلخ جان باختن حسین صفری در مانور […]

عصر خوزستان:

نماینده دزفول: ابعاد حادثه‌ غرق شدن آتش‌نشان دزفولی مشخص شود

دزفول-ایرنا- نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مانور امداد و نجات آتش نشانی گفت: تمام ابعاد حادثه‌ای که منجر به مرگ آتش‌نشان دزفولی شد باید هرچه سریعتر مشخص شود.

به گزارش ایرنا سیداحمد آوایی روز شنبه در توییتی در واکنش به حادثه تلخ جان باختن حسین صفری در مانور روز آتش نشانی افزود: آتش‌نشانان با وجود مشکلات زیاد، با عشق و ایثار در تمام بحران‌های کوچک‌ و بزرگ، حاضر می‌شوند و به یاری هم‌وطنان می‌شتابند.

وی ادامه داد: نام و یاد شهید حسین‌صفری، این قهرمان آتش‌نشان، جاویدان خواهد بود اما ابعاد حادثه اسفناکی که منجر به شهادت آن جوان دلیر شد، هرچه سریع‌تر باید مشخص شود.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان مربوطه وظیفه دارند تحقیقات لازم را در این زمینه انجام دهند و فوری علت ماجرا را اعلام کنند.

آوایی این حادثه تلخ را به جامعه فداکار آتش‌نشانی، خانواده و هم‌وطنان تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا صبح پنجشنبه گذشته مانور امداد و نجات آتش نشانی دزفول به مناسبت روز آتش نشان برگزار شد که حسین صفری یکی از ماموران آتش نشانی هنگام اجرای عملیات نجات غریق دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اعلام کرد: علت حادثه توسط کارشناسان بررسی خواهد شد.

منبع: ایرنا