عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی زمین لرزه صبح امروز دوشنبه تاکنون سه مصدوم در خوزستان داشته است. زمین لرزه ای به بزرگی: ۵.۷ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین در ساعت ۰۶:۰۹ صبح دوشنبه در منطقه چلگرد استان چهارمحال و بختیاری و قلعه خواجه […]

عصر خوزستان:

زمین لرزه در خوزستان سه مصدوم داشت

اهواز – ایرنا – مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی زمین لرزه صبح امروز دوشنبه تاکنون سه مصدوم در خوزستان داشته است.

زمین لرزه ای به بزرگی: ۵.۷ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین در ساعت ۰۶:۰۹ صبح دوشنبه در منطقه چلگرد استان چهارمحال و بختیاری و قلعه خواجه شهرستان اندیکا در خوزستان رخ داد. 

شهاب صدیقی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که یک مصدوم از شهرستان اندیکا و ۲ مصدوم متعلق به شهرستان ایذه هستند اظهار داشت: مصدومان  این حادثه  سرپایی درمان شدند.

وی همچنین در خصوص خسارت وارده به واحدهای مسکونی در شهرستان اندیکا گفت: خسارت وارده به صورت ترک خوردگی در برخی  ساختمان ها یا منازل مسکونی است .

صدیقی بیان کرد: پس از وقوع زمین لرزه به همه نیروهای امدادی و عملیاتی اعلام آماده باش شد و تیم های ارزیاب در مناطق مختلف در حال بررسی وضعیت هستند.

 به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان این زمین لرزه تاکنون بدون فوتی بوده است و حسب  گزارش های دریافتی از سوی مرکز راهداری کلیه مسیرهای مواصلاتی در این منطقه باز هستند.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.

منبع: ایرنا