عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – آثار نمایشی راه یافته به سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین‌های نمایشی محرم خوزستان به صورت مجازی، از طریق سایت چهارسو برای مخاطبان و علاقمندان پخش می‌شود. به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه تئاتر خوزستان این دوره از همایش ملی و مجازی شبیه خوانی و آیین […]

عصر خوزستان:

سایت چهارسو میزبان همایش ملی شبیه خوانی مجازی محرم در خوزستان شد

اهواز – ایرنا – آثار نمایشی راه یافته به سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین‌های نمایشی محرم خوزستان به صورت مجازی، از طریق سایت چهارسو برای مخاطبان و علاقمندان پخش می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه تئاتر خوزستان این دوره از همایش ملی و مجازی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم خوزستان در سایت چهارسو به آدرس https://www.t۴soo.com/ برای مخاطبان و علاقمندان پخش خواهد شد.

گفتنی است سایت چهارسو دارای امکان تماشای فیلم آثار نمایشی راه یافته به همایش و جدول زمانبندی اجراهای سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین‌های نمایشی محرم استان خوزستان است.

علاقمندان می توانند از دیگر امکانات سایت چهارسو شامل بلیت فروشی آنلاین، فروش فیلم تئاتر، پخش آثار سینمایی ایرانی و خارجی و فیلم کوتاه، سریال ها، معرفی کارگاه های آموزشی، معرفی کتاب و نشریات، نگارخانه استفاده کنند.

با توجه به مجازی بودن رویدادهای هنری نمایشی در دو سال گذشته، سایت چهارسو با هدف مهیا کردن زیرساخت های لازم در حوزه هنرهای نمایشی فعالیت خود را هم زمان آغاز کرد و پارسال نیز سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان در این سایت برگزار شد.

سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین‌های نمایشی محرم خوزستان در سه بخش شبیه خوانی، نقالی و پرده خوانی به دبیری خلیل ضرغامپور از ۱۱ تا ۱۵ مهرجاری به صورت مجازی از سایت چهارسو به نشانی https://www.t۴soo.com/ درحال برگزاری است.

منبع: ایرنا