عصر خوزستان: اهواز- ایرنا – رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز گفت: یک زایمان موفق در خودروی حامل مادر باردار توسط نیروهای آمبولانس عبوری و با تلاش تکنسین های اورژانس روز سه شنبه در اهواز انجام شد. به گزارش روز سه شنبه ایرنا  به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز منصورپورحسین […]

عصر خوزستان:

زایمان موفق در خودروی حامل مادر باردار توسط آمبولانس عبوری

اهواز- ایرنا – رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز گفت: یک زایمان موفق در خودروی حامل مادر باردار توسط نیروهای آمبولانس عبوری و با تلاش تکنسین های اورژانس روز سه شنبه در اهواز انجام شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا  به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز منصورپورحسین زاده افزود:ساعت ۴:۲۳ بامداد امروز هنگام اتمام مأموریت پرسنل پایگاه ملت و گذر از اتوبان شیبان، با اشاره سرنشینان پراید حامل بیمار آمبولانس اورژانس برای امداد در کنار آن‌ها متوقف شد.  

وی در ادامه گفت : تکنسین‌های اورژانس با دیدن مادر در حال زایمان فورا” با اقدامات و تجهیزات زایمانی موارد تسهیل زایمان را فراهم کردند و نوزاد سالم در آغوش مادر ۴۱ساله سپردند.

پور حسین زاده افزود: این فرصت طلایی سبب شد مادر و نوزاد به آسانی به آمبولانس منتقل و برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی منتقل شوند.

وی گفت: این عملیات با تلاش تکنسین عقیل لطیفی و سجاد سبزی صورت گرفته که با توقف و احساس مسوولیت در این مسیر باعث نجات جان مادر و فرزند شدند.

منبع: ایرنا