عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه برای تحقق مطالبات کارگران شهرداری و آبفای این شهرستان پیگیر هستیم گفت: حضور نیافتن این کارگران در محل کار و عدم خدمات رسانی به مردم به نفع هیچ کس نیست. به گزارش ایرنا حمید سیلاوی چهارشنبه در نشست با مسئولان دستگاه های […]

عصر خوزستان:

حضور نیافتن کارگران شهرداری و آبفا در محل کار مشکلی را حل نمی کند

اهواز – ایرنا – فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه برای تحقق مطالبات کارگران شهرداری و آبفای این شهرستان پیگیر هستیم گفت: حضور نیافتن این کارگران در محل کار و عدم خدمات رسانی به مردم به نفع هیچ کس نیست.

به گزارش ایرنا حمید سیلاوی چهارشنبه در نشست با مسئولان دستگاه های مربوطه و نمایندگان کارگران شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: مدیریت نامناسب  و عدم برنامه ریزی برای پرداخت مطالبات و  بهره برداری نکردن مناسب  از درآمدهای شهرداری ها و اداره آب و فاضلاب ، باعث انباشت این مشکلات و مطالبات کارگری شده و امید است با پیگیری صورت گرفته بتوانیم بخشی از مشکلات این قشر را برطرف کنیم.

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه به اطلاع کارگران رسانده ام که پیگیر حل مشکلات آن ها هستم اظهار داشت: متاسفانه کارگران با حضور نیافتن در محل کار باعث تشدید و گره خوردن بیشتر مشکلات می شوند.

سیلاوی افزود:مشکل بیمه کارگران مرتفع شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته حقوق آنها نیز  پرداخت خواهد شد، از شهرداری  تقاضا داریم به گونه ای برنامه ریزی کند که  ضربه ای به خدمات شهری وارد نشود.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: از مسئولان استانی و قضایی نیز درخواست شد نظارت بیشتری بر درآمدها و نحوه هزینه کرد آن ها در شهرداریها  داشته باشند و از نمایندگان کارگران نیز خواسته شده تا هرگونه موارد غیر قانونی را به به فرمانداری گزارش دهند.

کارگران شهرداری و آبداران شرکت آبفا در اغلب شهرستان های خوزستان با مشکل پرداخت بیمه و حقوق مواجه هستند.

کارگران شهرداری دشت آزادگان ۲ ماه حقوق معوقه و مطالبه دارند که طبق گفته مسئولان استانی مازاد نیرو در شهرداری یکی از عواملی است که باعث ایجاد مشکل در پرداخت حقوق آن ها شده است.

آبداران شرکت آبفا در سراسر استان خوزستان از سال گذشته  با ادغام شرکت آبفای روستایی و شهری با مشکل پرداخت حقوق مواجه هستند و تا کنون هشت ماه از حقوق آن ها پرداخت نشده است.

منبع: ایرنا