عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در صورت شیطنت از سوی دشمنان، ملت ایران محکم تر از گذشته خواهد ایستاد و سیلی محکمی به صورت آن ها خواهد زد که یقینا، محکم تر از سیلی به صورت صدام در هشت سال دفاع مقدس خواهد بود. به گزارش ایرنا به […]

عصر خوزستان:

ملت ایران محکم تر از ۸ سال دفاع مقدس در مقابل هر دشمنی خواهد ایستاد

اهواز – ایرنا – رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در صورت شیطنت از سوی دشمنان، ملت ایران محکم تر از گذشته خواهد ایستاد و سیلی محکمی به صورت آن ها خواهد زد که یقینا، محکم تر از سیلی به صورت صدام در هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی شامگاه چهارشنبه با حضور در استان خوزستان و لشکر ۹۲ و تیپ ۱۹۲ زرهی اهواز، تیپ ۳۹۲ شهید آشوری دشت آزادگان، با فرماندهان و کارکنان  این یگان‌ها دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان تیپ ۳۹۲ شهید آشوری دشت آزادگان گفت: در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم این ملت، شکست ناپذیر است و یک سانتی متر از خاک خودش را که مساوی با شرف اوست نمی‌دهد.
وی افزود: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که هرکس چشم طمع به خاک این کشور داشته باشد چشمش کور خواهد شد و دست و پای متجاوزی که به سمت این کشور دراز شود حتماً قطع می شود.
نماینده ولی فقیه در ارتش تصریح کرد: برخی گویا حافظه تاریخی شان مختل شده و تاریخ حماسه آفرینی‌های این ملت و نیروهای مسلح ایران را فراموش کرده اند، بروند تاریخ را بخوانند و ببینند نیروهای مسلح و ارتش قهرمان ایران چگونه صدام را ادب کردند.
حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به آیه ابتدایی سوره حدید گفت: خداوند دوست دارد کسانی که در راه او جهاد می‌کنند به هم پیوسته باشند مانند به هم پیوستگی دیوار پولادین که قرآن از آن به عنوان بنیان مرصوص یاد می کند.
وی اظهار داشت :خوشبختانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مصداق روشنی از این آیه است. نیروهای مسلح ما اعم از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی شکست ناپذیر، نفوذ ناپذیر، محکم و مقاوم هستند و این را در هشت سال دفاع مقدس عملاً به اثبات رساند.

منبع: ایرنا