عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – ورزشگاه خانگی و مدرن تیم فوتبال فولاد خوزستان برای میزبانی از حریفان لیگ برتر آماده است. به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، پس از پیگیری صورت گرفته از سوی حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان چمن ورزشگاه شهدای فولاد در شرایط مطلوبی قرار گرفته و آماده برگزاری […]

عصر خوزستان:

ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان برای مسابقات لیگ برتر آماده شد

اهواز – ایرنا – ورزشگاه خانگی و مدرن تیم فوتبال فولاد خوزستان برای میزبانی از حریفان لیگ برتر آماده است.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، پس از پیگیری صورت گرفته از سوی حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان چمن ورزشگاه شهدای فولاد در شرایط مطلوبی قرار گرفته و آماده برگزاری رقابت‌های لیگ بیست و یکم شده است.

پیش از این مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفته بود که به دلیل بازسازی ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان، بازی های این تیم برای مدت کوتاهی به ورزشگاه غدیر اهواز منتقل خواهد شد که این موضوع نگرانی هواداران را به همراه داشت.

تیم فولاد خوزستان فصل گذشته در ورزشگاه خانگی خود تن به شکست نداد و این موضوع نقطه قوت فولادی ها به شمار می رفت البته باید دید تیم این فصل فولاد با هدایت عبداله ویسی چه نتایجی کسب خواهد کرد.

تمرینات تیم فولاد خوزستان روز گذشته مجدد در اهواز از سر گرفته شد. نماینده فوتبال خوزستان در نخستین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور پذیرای تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان است.

فولاد خوزستان فصل گذشته با قهرمانی در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور جواز حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان که از کیفیت چمن و امکانات مطلوبی برخوردار است جزو برترین ورزشگاه‌های ایران است.

منبع: ایرنا