عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – پویش همکلاسی مهربان با اهدای نوشت افزار و ملزومات تحصیلی به دانش آموزان نیازمند در دزفول آغاز شد. به گزارش ایرنا، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دزفول روز پنجشنبه در آیین آغاز این پویش گفت: پویش همکلاسی مهربان با همکاری فرهنگیان و خیران آغاز و ۲هزار و ۶۰۰ بسته نوشت افزار […]

عصر خوزستان:

 پویش همکلاسی مهربان در دزفول آغاز  شد

دزفول – ایرنا – پویش همکلاسی مهربان با اهدای نوشت افزار و ملزومات تحصیلی به دانش آموزان نیازمند در دزفول آغاز شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دزفول روز پنجشنبه در آیین آغاز این پویش گفت: پویش همکلاسی مهربان با همکاری فرهنگیان و خیران آغاز و ۲هزار و ۶۰۰ بسته نوشت افزار به نیت گرامیداشت شهدای دفاع مقدس، ۷۲۰ بسته معیشتی به نیت گرامیداشت شهدای دانش آموز، ۷۲ ملزومات تحصیلی به نیت ۷۲ شهید فرهنگی و مقاری مواد بهداشتی از جمله الکل و ماسک اهدا شد.

امیر ظاهرطحان افزود: این بسته ها با  ارزش هشت میلیارد ریال به همت فرهنگیان و خیران و با همکاری سپاه پاسداران و بسیج دانش آموزی تهیه و به دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم دزفول اهدا می شود.

وی گفت: سه هزار و ۷۰۰ دانش آموز که برای تهیه اقلام آموزشی مشکل دارند با همکاری مدیران مدارس شناسایی و در مرحله نخست با کمک خیران این  بسته ها تهیه و توزیع می شوند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم در مراحل بعدی این بسته ها را به پنج هزار و ۷۰۰ بسته برسانیم.

ظاهر طحان به مشکلات معیشتی برخی مردم در پی شیوع کرونا اشاره کرد و  گفت: تامین نشدن اقلام غذایی موجب سوء تغذیه برخی دانش آموزان شده لذا تامین نوشت افزار و بسته های معیشتی برای خانواده ها در دستور کار قرار گرفت  تا بتوان از ترک تحصیل این قشر از دانش آموزان جلوگیری کرد.
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دزفول افزود: رسالت آموزش و پرورش، آموزش حضوری بوده اما در شرایط کرونایی برای حفط سلامت دانش آموزان، آموزش مجازی یک ضرورت است که امیدواریم به زودی این ویروس ریشه کن و امکان بازگشایی مدارس فراهم شود.

وی بیان کرد: برای برگزاری حضوری کلاس ها تابع دستورات ستاد ملی و منطقه‌ای مبارزه با کرونا هستیم.

شهرستان دزفول حدود ۷۴هزار دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا