عصر خوزستان: اهواز – ایرنا –  رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: ورزشکاران خوزستانی موفق به کسب مقام‌های برتر رقابت‌های کارگری شرکت‌های جهان شدند. سیدحمید غفاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این رقابت ها از امروز در کشور یونان آغاز شد که در رشته شنا حمید احمدی‌زادگان در گروه سی، […]

عصر خوزستان:

افتخارآفرینی ورزشکاران خوزستانی در مسابقات کارگری جهان

اهواز – ایرنا –  رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: ورزشکاران خوزستانی موفق به کسب مقام‌های برتر رقابت‌های کارگری شرکت‌های جهان شدند.

سیدحمید غفاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این رقابت ها از امروز در کشور یونان آغاز شد که در رشته شنا حمید احمدی‌زادگان در گروه سی، موفق به کسب ۲ نشان نقره در رشته ۵۰ متر قورباغه و ۱۰۰ متر مختلط و یک نشان برنز در ماده ۵۰ متر کرال شد.

وی افزود: عباس غلامی دیگر نماینده خوزستان که با حمایت شرکت نیشکر هفت تپه در مسابقات حاضر شدند در رشته شنای ۱۰۰ متر مختلط گروه بی، به نشان برنز رسید.

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: سرپرستی تیم‌ ملی شنای کارگران ایران بر عهده مجید دهگان پیشکسوت ورزش خوزستان است.

وی افزود: جمال فتاحی دیگر ورزشکار خوزستانی در رشته تنیس روی میز از شرکت سدادفام نیشکر، تیم ملی را در این دوره از مسابقات همراهی می کند که امیدواریم همچون دوره های گذشته موفق به کسب نشان شود.

غفاری ادامه داد: ورزشکاران خوزستان در دوره های گذشته همواره برای کشورمان افتخارآفرینی کرده که این موضوع نشان دهنده توجه شرکت ها و ارگان های استان به امر ورزش است.

سومین دوره مسابقات کارگری جهان از ۱۵ تا ۲۰ مهر در شهر آتن یونان برگزار می شود. کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با ۱۱۵ ورزشکار و همراه در ۶ رشته ورزشی (دارت ، شنا، تنیس روی میز، دوومیدانی، والیبال ساحلی و فوتبال) حضور دارد.

منبع: ایرنا