عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان ، در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت. به گزارش روز شنبه ایرنا صادق خلیلیان در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی آورده است:نیروی انتظامی نهادی مردمی و مظهر اقتدار و امنیت اجتماعی نظام مقدس جمهوری […]

عصر خوزستان:

استاندارخوزستان در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان ، در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا صادق خلیلیان در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی آورده است:نیروی انتظامی نهادی مردمی و مظهر اقتدار و امنیت اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزوده است:بی شک برقراری و تداوم آرامش، نظم و امنیت در جامعه ، مدیون و مرهون شجاعت، دلاوری، فداکاری، ایثارگری، هوشیاری و مجاهدتهای سربازان غیور نیروی انتظامی است که در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و تأمین امنیت جامعه، شهدای فراوانی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.
استاندار خوزستان در پیام خود آورده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان، سربازان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق خدمت خالصانه و عمر با عزت را، در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولی عصر(ع) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خواستارم.

۱۷ تا ۲۳ مهر به عنوان هفته گرامیداشت نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا