عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان در حکمی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر را منصوب کرد. به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ،  استاندار خوزستان در حکمی” نادر عمیدزاده” را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر منصوب کرد. صادق خلیلیان در حکم عمیدزاده ‌آورده است: با عنایت به سوابق […]

عصر خوزستان:

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر تعیین شد

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان در حکمی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر را منصوب کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ،  استاندار خوزستان در حکمی” نادر عمیدزاده” را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر منصوب کرد.

صادق خلیلیان در حکم عمیدزاده ‌آورده است: با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر منصوب می‌شوید.

در این حکم افزوده شده است: “امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی موفق و موید باشید.”

پیش از این ” محمد حیدری” فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر بود.

“عمیدزاده” مدیرکل انتظامی و امور مرزی، معاون اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان و فرمانداری دشت آزادگان را در کارنامه کاری خود دارد.

خلیلیان استاندار خوزستان با اختیارات ویژه است.

منبع: ایرنا