عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار دشت آزادگان گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای در دشت‌آزادگان، روز شنبه با همت سپاه فعالیت خود را در سوسنگرد مرکز این شهرستان آغاز کرد. به گزارش ایرنا حمید سیلاوی روز شنبه در آیین گشایش این مرکز که با حضور جمعی از مسوولان سپاه و بهداشت و درمان دشت آزادگان […]

عصر خوزستان:

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دشت آزادگان گشایش یافت

اهواز – ایرنا – فرماندار دشت آزادگان گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای در دشت‌آزادگان، روز شنبه با همت سپاه فعالیت خود را در سوسنگرد مرکز این شهرستان آغاز کرد.

به گزارش ایرنا حمید سیلاوی روز شنبه در آیین گشایش این مرکز که با حضور جمعی از مسوولان سپاه و بهداشت و درمان دشت آزادگان برگزار شد بیان کرد: راه اندازی این مرکز باعث شتاب فرآیند واکسیناسیون در این شهرستان خواهد شد و امید است با افتتاح این مرکز واکسیناسیون به زودی تمامی اقشار هدف در مقابل این ویروس واکسینه شوند.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان به تنهایی امکان مبارزه با این ویروس و پوشش حداکثری واکسیناسیون را ندارد و باید تمامی دستگاه ها در این راه کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه سپاه در امر کمک به واکسیناسیون به خوبی ورود کرده است ادامه داد: این مرکز برای کمک به کارکنان درمان و تسریع در واکسیناسیون افتتاح شده است.

شایان ذکر است این مرکز همه روزه  از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۲۲ آماده خدمات رسانی به مردم این شهرستان است.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکنون بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است که از این تعداد بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر دُز اول و یک میلیون نفر هر ۲ دُز واکسن را دریافت کرده اند.

هم اکنون ۱۴ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان زرد کرونایی هستند.

شهرستان دشت آزادگان با جمعیت بیش از ۲۴۵ هزار نفر در غرب خوزستان واقع است.

منبع: ایرنا