عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: تنیسور خوزستانی موفق به کسب نشان طلای رقابت های کارگران جهان شد. سیدحمید غفاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا خبرنگار ایرنا بیان کرد:رقابت های تنیس روی میز کارگری جهان امروز شنبه در کشور یونان دنبال شد که جمال فتاحی ورزشکار […]

عصر خوزستان:

ورزشکار خوزستانی نشان طلای مسابقات کارگری جهان را کسب کرد

اهواز – ایرنا – رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: تنیسور خوزستانی موفق به کسب نشان طلای رقابت های کارگران جهان شد.

سیدحمید غفاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا خبرنگار ایرنا بیان کرد:رقابت های تنیس روی میز کارگری جهان امروز شنبه در کشور یونان دنبال شد که جمال فتاحی ورزشکار استان به همراه تیم ملی ایران موفق به کسب نشان طلا شد.

وی افزود: دیدار پایانی پیکارهای تنیس روی میز کارگری جهان زیر ۴۰ سال بین تیم های ایران و آلمان برگزار که در نهایت تیم کشورمان به مقام قهرمانی رسید.

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: فتاحی با حمایت شرکت سدادفام نیشکر تیم ملی را در این دوره از مسابقات همراهی کرد و توانست برای سومین دوره متوالی صاحب نشان طلا شود.

وی افزود: همچنین سومین روز این پیکارها در رشته شنا پیگیری شد که تیم کارگری هفت تپه یک نشان نقره و یک برنز توسط حمید احمدی در گروه سنی سی و همچنین ۲ مدال برنز توسط عباس غلامی در گروه  سنی بی کسب کرد.
غفاری گفت: تیم شنا کارگری خوزستان با ۲ ورزشکار در این مسابقات شرکت داشت که موفق به کسب ۹ نشان رنگارنگ شد که عملکرد راضی کننده ای بود.

وی افزود: در مجموع ورزشکاران خوزستان در این دوره از مسابقات یک نشان طلا، چهار نقره و پنج برنز کسب کردند که نسبت به دوره قبل رشد قابل ملاحظه ای داشتیم.

سومین دوره مسابقات کارگری جهان از ۱۴ تا ۲۰ مهر در شهر آتن یونان در حال برگزاری است.

کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با ۱۱۵ ورزشکار و همراه در ۶ رشته ورزشی (دارت، شنا، تنیس روی میز، دوومیدانی، والیبال ساحلی و فوتبال) حضور دارد.

منبع: ایرنا