عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان نیروی انتظامی را رکن اصلی ایجاد امنیت در جامعه دانست و گفت: نمایش اقتدار پلیس برای دوستداران انقلاب امیدآفرین و برای دشمنان یاس‌آفرین است و این نیرو در برقراری امنیت در منطقه مجاهدانه عمل کرده است. به گزارش ایرنا امید صبری‌پور روز یکشنبه در دیدار با […]

عصر خوزستان:

نیروی انتظامی در برقراری امنیت شادگان مجاهدانه عمل کرده است

آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان نیروی انتظامی را رکن اصلی ایجاد امنیت در جامعه دانست و گفت: نمایش اقتدار پلیس برای دوستداران انقلاب امیدآفرین و برای دشمنان یاس‌آفرین است و این نیرو در برقراری امنیت در منطقه مجاهدانه عمل کرده است.

به گزارش ایرنا امید صبری‌پور روز یکشنبه در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی در شادگان بیان کرد: تمامی پلیس‌های تخصصی در شهرستان شادگان مستقر شدند که در امور مختلف از جمله مدیریت کرونا، برگزاری انتخابات، تنظیم بازار ، مقابله با ساخت‌وساز غیر مجاز، فعالیت‌ پیشگیرانه و کشف و مقابله با سوداگران مرگ و بسیاری فعالیت‌های دیگر همکاری و تلاش بسزایی در سطح شهرستان داشته‌اند.

وی افزود: امروز پلیس در تراز انقلاب با ولایتمداری، مردمی بودن، توان عملیاتی بالا و مجهز به دانش روز بیش از پیش در ارایه خدمات گسترده و ماموریت‌های مختلف به مردم تلاش می‌کند.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه در بخش‌های مختلف شاهد خدمات گسترده نیروی انتظامی هستیم، گفت: ناجا از جنس مردم، در کنار مردم و برای مردم است و این خصوصیات بارزی است که در نیروی انتظامی وجود دارد.

صبری‌پور با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی شادگان در تلاش صادقانه و برقراری امنیت در این شهرستان بیان کرد: امروز به واسطه همدلی و هماهنگی اعضای شورای تامین و حضور پویا و به موقع نیروی انتظامی شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم.

وی افزود: پلیس به عنوان مجاهد راه خدا توانسته‌ در تمامی عرصه‌ها از همه ماموریت های خود سربلند خارج شود.

صبری‌پور گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت، مظهر اقتدار و امنیت جامعه است و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجلیل از خدمات پلیس است که در تمامی صحنه‌ها و فرصت‌های حساس در حال خدمت رسانی به مردم است تا امنیتی پایدار و مثال زدنی در کشور برقرار شود.

وی افزود: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای رسیدن پلیس در تراز انقلاب با تمامی ظرفیت‌ها پای کار است.

شهرستان شادگان دارای بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت است و مرکز آن در ۷۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.

منبع: ایرنا