عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول گفت: تاکنون ۴۵۱ نفر از سالمندان ناتوان و معلولان شهرستان دزفول در منزل در مقابل کرونا واکسینه شدند. محمدعلی شفیعی نیا روز یکشنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: پوشش واکسیناسیون افراد معلول، ناتوان و کم توان در راستای تحقق شعار عدالت در سلامت از ابتدای مرداد توسط […]

عصر خوزستان:

 ۴۵۱ سالمند ناتوان و معلول دزفولی در برابر کرونا واکسینه شدند

دزفول – ایرنا – رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول گفت: تاکنون ۴۵۱ نفر از سالمندان ناتوان و معلولان شهرستان دزفول در منزل در مقابل کرونا واکسینه شدند.

محمدعلی شفیعی نیا روز یکشنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: پوشش واکسیناسیون افراد معلول، ناتوان و کم توان در راستای تحقق شعار عدالت در سلامت از ابتدای مرداد توسط تیم های سیار واکسیناسیون در شهرستان دزفول آغاز شده است.

وی افزود: پس از شناسایی افراد سالمند ناتوان و سایر افراد ناتوان دیگر گروه های سنی، این تیم سیار درب منزل این افراد مراجعه و نسبت به واکسیناسیون این گروه اقدام کرد.

 وی با بیان اینکه ۳۰۸ نفر از این افراد دز اول و ۱۴۳ نفر هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند گفت: شهروندان در صورت وجود سالمند یا فرد ناتوان، مراتب را به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت منطقه خود اطلاع رسانی کنند تا هماهنگی لازم برای اعزام تیم سیار واکسیناسیون به منزل ایشان انجام شود.

دزفول در شرایط زرد کرونایی قرار دارد.

منبع: ایرنا