عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: ۴۵ دستگاه ماینر غیرمجاز با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان دزفول کشف و ضبط شد. به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی شنبه شب افزود: در پی نارضایتی عمومی در مناطق آلوده شهرستان پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و طی یک عملیات منسجم و […]

عصر خوزستان:

۴۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در دزفول کشف شد

دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: ۴۵ دستگاه ماینر غیرمجاز با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان دزفول کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی شنبه شب افزود: در پی نارضایتی عمومی در مناطق آلوده شهرستان پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و طی یک عملیات منسجم و پلیسی و همکاری یگان‌های تابعه طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی ادامه داد: ۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک دستگاه گنج‌یاب غیرمجاز، ۳۱۳ قوطی مشروب خارجی و ۴۰ لیتر مشروب دست ساز، ۲۲۸ قطعه تجهیزات ماهواره، ۲ کیلوگرم مواد مخدر و ۴۵ دستگاه ماینر غیرمجاز با اجرای این طرح کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی دزفول امنیت و آرامش مردم و رضایتمندی شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی و اعزام شدند.

منبع: ایرنا