عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: دور جدید تمرین تیم فوتبال صنعت‌نفت بدون حضور علیرضا منصوریان سرمربی این تیم در آبادان آغاز شد. علی فیروزی دوشنبه ، اظهار داشت: تمرین این تیم پس از یک روز تعطیلی در آبادان از سر گرفته شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی […]

عصر خوزستان:

تمرین تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بدون حضور سرمربی آغاز شد

آبادان – ایرنا – مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: دور جدید تمرین تیم فوتبال صنعت‌نفت بدون حضور علیرضا منصوریان سرمربی این تیم در آبادان آغاز شد.

علی فیروزی دوشنبه ، اظهار داشت: تمرین این تیم پس از یک روز تعطیلی در آبادان از سر گرفته شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به تمرین بدنسازی و تاکتیکی پرداختند.

وی افزود: علیرضا منصوریان که در اردوی تهران به بیماری کرونا مبتلا شد غایب مهم تمرینات به شمار می‌رود اما دیگر کادر فنی از جمله محمد خرمگاه و حسین کاظمی برنامه مورد نظر سرمربی را در تمرین پیاده می‌کنند.

مدیر تیم فوتنبال صنعت‌نفت‌ آبادان گفت: منصوریان بعد از دوران نقاهت و در صورت مفنی بودن تست کرونا به تمرین تیم در آبادان اضافه خواهد شد و امیدواریم این اتفاق قبل از بازی نخست بیفتد.

فیروزی بیان کرد: در این هفته بازی دوستانه‌ای در راستای آماده سازی بیشتر بازیکنان مقابل فولاد خوزستان برگزار خواهیم کرد، در این دیدار کادر فنی تمامی بازیکنان را در اختیار خواهد داشت.

وی اظهار داشت: اردوی تهران کمک زیادی به آماده سازی تیم کرد هر چند مدت زمان این اردو کم بود ولی بازیکنان با برگزاری ۲ جلسه تمرین در روز به مرز آمادگی و هماهنگی نسبی دست یافتند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان چهارشنبه هفته آینده ۲۷ مهرماه در نخستین هفته از مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پیکان تهران خواهد بود.

منبع: ایرنا