عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: باید تمام توان خود را برای اعتلای انقلاب اسلامی بکار گرفته و خدمات انقلابی را در عمل نه در شعار به مردم نشان دهیم‌. به گزارش ایرنا سعید محمد روز پنجشنبه به مناسبت اربعین عروج شهادت گونه […]

عصر خوزستان:

خدمات نظام اسلامی را باید در عمل به مردم نشان داد

اهواز – ایرنا – دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: باید تمام توان خود را برای اعتلای انقلاب اسلامی بکار گرفته و خدمات انقلابی را در عمل نه در شعار به مردم نشان دهیم‌.

به گزارش ایرنا سعید محمد روز پنجشنبه به مناسبت اربعین عروج شهادت گونه سردار عباس سرخیلی و بزرگداشت سردار حاج محمد حسن کوسه‌چی در مجتمع فجر اهواز اظهار داشت: باید با کار انقلابی و جهادی  ثابت کنیم که اسلام تنها در کتاب‌ها و در حد شعار نیست بلکه ارزش‌های اسلام با تفکر انقلابی قابل پیاده‌سازی و الگوسازی در تمامی جهان اسلام است.

وی افزود: تفکر ناب شیعی و نامه پنجاه و سوم امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر همگی از دستورالعمل‌های جهاد اکبر به شمار می رود که امید است ما نیز بتوانیم با پیاده‌سازی این تفکر شیعی، یاد و خاطره شهدا را در عمل گرامی بداریم و به جهانیان معرفی کنیم .

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی ادامه داد: یاد و خاطره سردار عباس سرخیلی و سردار حاج محمد حسن کوسه‌چی را گرامی می داریم و امید است بتوانیم راه این مردان بزرگ و حماسه‌ساز را ادامه دهیم. 

نقش آفرینی سرداران شهید در مدیریت عملیات‌ها

همچنین فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سردار عباس سرخیلی فرمانده تیپ زرهی ۷۲ محرم استان و سردار کوسه‌چی از فرماندهان لشکر هفت ولیعصر(ع) و لشکر ۲۵ کربلا بودند که رشادت های آن ها در دوران دفاع مقدس و پس از آن بر هیچکس پوشیده نیست .

سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا افزود: سردار سرخیلی در محاصره آبادان، در سازماندهی مردم نقش آفرینی فراوانی داشت و در خطوط مرزی آبادان مقاومت‌های زیادی کرده و در ساماندهی بسیجیان و مقابله با دشمن بعث نیز نقش موثری ایفا کرد.

وی تصریح کرد: این سردار رشید در آماده‌سازی مردم برای عملیات شکست حصر آبادان نیز نقش موثری داشت و مردم بومی منطقه نقش زیادی در حمایت از ارتش و سپاه برای شکست حصر آبادان داشتند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب گفت: همچنین سردار کوسه‌چی از فرماندهان غیور دوران دفاع مقدس بود که در دشت عباس و جبهه کرخه نیز نقش برجسته ای داشت؛ نیروهای مردمی دزفول و اندیمشک را در این جبهه سازماندهی کرد و با شناسایی منطقه در عملیات فتح المبین نقش آفرینی زیادی داشت.

وی بیان کرد: امروز پیروزی های جمهوری اسلامی را مدیون رشادت های این سرداران و فرماندهان گرانقدر هستیم که جان خود را دادند تا اقتدار و عزت این میهن اسلامی حفظ شود.

منبع: ایرنا