عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – پنج طرح بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان استان خوزستان در هندیجان به بهره‌برداری رسید. به گزارش ایرنا اورژانس ۱۸ تختخوابی با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای هندیجان با اعتبار ۱۲ میلیار و ۵۰۰ […]

عصر خوزستان:

پنج طرح در حوزه بهداشت و درمان هندیجان به بهره‌برداری رسید

اهواز – ایرنا – پنج طرح بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان استان خوزستان در هندیجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا اورژانس ۱۸ تختخوابی با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای هندیجان با اعتبار ۱۲ میلیار و ۵۰۰ میلیون ریال که با همکاری خیرین و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز احداث شده اند مورد بهره برداری قرار گرفتند.

همچنین بخش ccu و اتاق عمل بیمارستان شهدا این شهرستان به ترتیب با اعتبار ۱۵ و ۴۶ میلیارد ریال از محل کمک های خیرین سلامت شهرستان هندیجان افتتاح شدند.

پد بالگرد اورژانس هوایی با اعتبار سه میلیون ریال نیز از دیگر طرح های افتتاح شده در هندیجان بود.

در این آیین دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی بویری فرماندار هندیجان، حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه و سربندر و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.

شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان اکنون در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

منبع: ایرنا