عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ۲ نفر در رابطه با قتل یک جوان ۱۴ ساله در خرمشهر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند. به گزارش ایرنا از سایت پلیس سرهنگ فرشاد کاظمی دوشنبه اظهار داشت:پس از دریافت گزارشی در خصوص وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق خرمشهر، بررسی موضوع در دستور […]

عصر خوزستان:

عاملان قتل جوان خرمشهری دستگیر شدند

آبادان – ایرنا – فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ۲ نفر در رابطه با قتل یک جوان ۱۴ ساله در خرمشهر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایرنا از سایت پلیس سرهنگ فرشاد کاظمی دوشنبه اظهار داشت:پس از دریافت گزارشی در خصوص وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق خرمشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 
وی افزود: در این درگیری جوانی ۱۴ ساله بر اثر ضربه چاقو به قلب و قفسه سینه مجروح و بر اثر جراحت وارده جان باخت. 
سرهنگ کاظمی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی خرمشهر با تحقیقات تخصصی هویت ۲ نفر قاتل متواری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 
وی با بیان این که متهمان در بازجویی‌ پلیس به عمل آمده به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه را اختلاف قبلی اعلام کردند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به دستگیری یک سارق و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان خرمشهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با گشت زنی‌ هدفمند و نامحسوس در نقاط جرم خیز و حاشیه‌ شهر موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه‌دار شدند. 
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی، منزل و داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد. 
 سرهنگ کاظمی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، با ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا