عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مربی تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: نخستین دیدار لیگ برتر برای همه تیم‌ها به عنوان سخت‌ترین بازی لیگ محسوب می‌شود. به گزارش ایرنا محمد خرمگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان اظهارداشت: برای بازی فراد تیم در آمادگی کامل است […]

عصر خوزستان:

مربی صنعت‌ نفت آبادان: نخستین دیدار لیگ سخت‌ترین بازی است

آبادان – ایرنا – مربی تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: نخستین دیدار لیگ برتر برای همه تیم‌ها به عنوان سخت‌ترین بازی لیگ محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا محمد خرمگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان اظهارداشت: برای بازی فراد تیم در آمادگی کامل است و بازیکنان انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز دارند.

وی افزود: بازی اول شرایط سختی برای تمامی تیم‌ها دارد زیرا تیم‌ها به لحاظ هماهنگی در شرایط مناسبی قرار ندارند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت‌: متاسفانه در چند روز گذشته تمرینات تیم به دلیل مبتلا شدن سرمربی به کرونا در غیاب وی برگزار شد ولی برنامه تمرینی به صورت آنلاین توسط وی به کادر فنی اعلام و اجرا می‌شد.

خرمگاه درخصوص شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: این تیم تمرینات خود را زودتر از نفت آغاز کرد و شرایط بهتری نسبت به ما دارد و کادر فنی آن بسیار باهوش و با برنامه است.

وی با بیان اینکه روز سختی برابر ذوب آهن پیش رو داریم، افزود: امیدواریم با کسب سه امتیاز این دیدار لیگ برتر را با قدرت آغاز کنیم و هدیه خوبی به مردم آبادان بدهیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته نخست لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان است.

منبع: ایرنا