عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: با نظر کادر فنی ۲ بازیکن از تیم های چوکا تالش و آلمینیوم اراک به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوستند. جهانگیر کی شمس جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به نیاز تیم در خط […]

عصر خوزستان:

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ۲ بازیکن جدید جذب کرد

آبادان – ایرنا – سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: با نظر کادر فنی ۲ بازیکن از تیم های چوکا تالش و آلمینیوم اراک به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوستند.

جهانگیر کی شمس جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به نیاز تیم در خط حمله و میانی کادر فنی چند بازیکن را زیر نظر داشت که پس از مذاکرات مثبت ۲ بازیکن از چوکا تالش و آلمینیوم اراک قراردادشان را با صنعت نفت آبادان منعقد کردند.

وی افزود: علی امیری که در چوکای تالش مهاجم تمام کننده و ریز نقشی بود قرارداد ۲ ساله ای با صنعت نفت آبادان امضا کرد و از امروز در تمرین تیم شرکت خواهد کرد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: همچنین مجتبی خسروی فرد هافبک فصل پیش آلمینیوم اراک نیز برای تقویت خط میانی تیم صنعت نفت قرارداداش را با این تیم منعقد کرد و فصل جاری در ترکیب زردپوشان آبادانی به میدان خواهد رفت.

کی شمس بیان کرد: امیدواریم با اضافه شدن این ۲ بازیکن که از خواسته های کادر فنی بود کیفیت تیم فوتبال صنعت نفت افزایش یابد و باعث نتایج قابل قوبل در بیست و یکمین دوره لیگ برتر شوند.

وی افزود: در نخستین هفته لیگ برابر ذوب آهنی به میدان رفتیم که از لحاظ آمادگی شرایط بهتری نسبت به ما داشتند ولی شکست حق ما نبود زیرا در طول بازی عملکرد بهتری نسبت به میهمان خود داشتیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دوشنبه هفته آینده از چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر میهمان تراکتورسازی تبریز است.

منبع: ایرنا