عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد. مهران حسنوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از آنجا که چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در دست […]

عصر خوزستان:

ورزشگاه شهدای فولاد اهواز میزبان دیدار نفت مسجدسلیمان و سپاهان شد

اهواز – ایرنا – مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

مهران حسنوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از آنجا که چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در دست بازسازی است، مسوولان این باشگاه تصمیم به انتقال بازی نفت مسجدسلیمان و سپاهان به اهواز شدند تا در هفته های بعد شرایط میزبانی برای تیم مهیا شود.

وی افزود: پس از رایزنی، ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان که از امکانات بهتری نسبت به سایر استادیوم ها برخوردار است، به عنوان محل این مسابقه انتخاب و معرفی شد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت این دیدار نیز گفت: بازیکنان تیم در شرایط بسیار خوبی به سر برده و آماده ارایه یک بازی تماشاگرپسند هستند و امیدواریم هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان از ساعت ۱۶ روز یکشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا