عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از یکدستگاه کامیون در این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش ایرنابه نقل از سایت پلیس سردار سیدمحمد صالحی دوشنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با […]

عصر خوزستان:

محموله کالای قاچاق  به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در خرمشهر کشف شد

آبادان – ایرنا – فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از یکدستگاه کامیون در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنابه نقل از سایت پلیس سردار سیدمحمد صالحی دوشنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر هنگام  رصد محورهای مواصلاتی به یکدستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی ضمن رعایت حقوق شهروندی با استفاده از علائم هشدار دهنده خودروی مذکور را متوقف و در بازرسی از آن تعداد زیادی کالا شامل آبمیوه گیری، جارو برقی، شوفاژ برقی، اسپرسوساز، قهوه ساز، چای ساز، لوازم آرایشی، منقل برقی، همزن و چرخ گوشت فاقد مدارک و اسناد گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: ایرنا