عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تاکنون چهار میلیون و ۱۳ هزار و ۳۸۲ دز واکسن کرونا به جامعه هدف در خوزستان تزریق شده که از این تعداد یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۰۳ نفر هر ۲ دُز واکسن را دریافت کرده‌اند. به گزارش روز سه‌شنبه […]

عصر خوزستان:

آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا به تفکیک شهرستان‌های خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تاکنون چهار میلیون و ۱۳ هزار و ۳۸۲ دز واکسن کرونا به جامعه هدف در خوزستان تزریق شده که از این تعداد یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۱۰۳ نفر هر ۲ دُز واکسن را دریافت کرده‌اند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۵۷.۷ درصد گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال خوزستان یک دُز و ۴.۲ درصد این جمعیت هر ۲ دُز واکسن را دریافت کرده‌اند.

تاکنون چهار هزار و ۷۸۹ نفر در خوزستان دُز سوم خود را تزریق کرده‌اند که این نفرات جز کادر بهداشت و درمان استان هستند.

این گزارش حاکیست: تاکنون ۲۲۳ هزار و ۲۸۳ نفر در شهرستان بهبهان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، ضمن در شرق اهواز ۶۲۵ هزار و ۳۴۲ دز، دهدز ۲۱ هزار و ۹۰۰ دز، آغاجاری ۱۸ هزار و ۴۱ دز، و غرب اهواز ۵۴۱ هزار و ۵۰۸ دز واکسن تزریق شده است.

همچنین ۱۸۸ هزار و ۹۵۵ دز واکسن در اندیمشک، ۱۰۸ هزار و ۳۷۷ دز در رامهرمز، ۶۵ هزار و ۴۰۰ دز واکسن در گتوند، ۱۷۸ هزار و ۵۸۰ دز در شوشتر، ۳۸ هزار و ۲۰۳ دز در هندیجان، ۷۷ هزار و ۶۰۳ دز واکسن در امیدیه، و ۲۱ هزار و ۶۳۹ دز واکسن در هفتکل تزریق شده است.

بنابراین گزارش ۹۵ هزار و ۴۷۰ دز واکسن در باغملک، ۱۰۱ هزار و ۳۲۲ دز در مسجدسلیمان، ۲۳۹ هزار و ۳۷۳ دز واکسن در ماهشهر، ۴۰۷ هزار و ۱۷۳ دز واکسن در دزفول، ۲۴۰ هزار و ۵۶۶ دز در آبادان، ۱۵۸ هزار و ۲۳۰ دز واکسن در ایذه، ۳۸ هزار و ۱۵۰ دز در رامشیر، و ۲۶ هزار و ۹۶۸ دز واکسن کرونا نیز در لالی تزریق شده است.

همچنین ۲۴ هزار و ۳۸۸ دز در هویزه، ۶۹ هزار و ۳۹۹ دز در باوی، ۳۰ هزار و ۶۵۱ دز در اندیکا، ۳۲ هزار و ۳۸ دز در حمیدیه، ۱۰۳ هزار و ۲۸۵ دز در شوش، ۱۰۷ هزار و ۲۷ دز در خرمشهر، ۵۹ هزار و ۶۲۱ دز در دشت آزادگان، ۸۲ هزار و ۴۶۸ دز در کارون، ۳۴ هزار و ۹۱۳ دز در کرخه و ۵۴ هزار و ۵۰۹ دز واکسن کرونا در شادگان تزریق شده است.

منبع: ایرنا