عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مسوول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) بوشهر گفت: شهدا ستارگان درخشان هدایت و معرفت هستند که مسیر انقلاب اسلامی را برای ما روشن می‌کنند. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی روز چهارشنبه در یادواره شهید مدافع حرم حاج محمدرضا عسکری‌فرد در خرمشهر افزود: شهدا ستارگان فروزان هدایت و […]

عصر خوزستان:

مسوول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق(ع):شهدا ستارگان هدایت هستند

آبادان – ایرنا – مسوول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) بوشهر گفت: شهدا ستارگان درخشان هدایت و معرفت هستند که مسیر انقلاب اسلامی را برای ما روشن می‌کنند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی روز چهارشنبه در یادواره شهید مدافع حرم حاج محمدرضا عسکری‌فرد در خرمشهر افزود: شهدا ستارگان فروزان هدایت و معرفت هستند که تا ابد در مسیر تاریخ، دست ره‌پویان حقیقت و طریقت و جستجوگران معرفت را برای نیل به رستگاری و سعادت می‌گیرند.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان دانست و افزود: جانفشانی و ایثار شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم باید به نسل جدید انقلاب اسلامی منتقل شود تا راه آنها ادامه یابد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهداست گفت:امنیت و آسایش و راحتی ما ازشهدایی است که به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و جان شیرین خود را فدای امنیت و آرامش امروز ما کردند.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت باید در نسل جوان تبیین و ترویج شود، بیان کرد: رسالت تمامی افراد به ویژه قشر جوان در برابر شهدایی که با گذشتن از جان و زندگی خود نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن افتد، بسیار خطیر و حساس است.

حجت الاسلام یحیایی ادامه داد: باید بدانیم چه بزرگان و چه انسان‌های الهی برای آرامش، استقلال و عزت ایران عزیزمان جان‌فشانی کردند؛ ما زندگی خودمان را مدیون شهدا می‌دانیم و باید اساس زندگی خود را بر مبنای اهداف و آرمان‌های آنها قرار دهیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم فرهنگ شهادت که نشات‌ گرفته از فرهنگ ناب اسلامی است تبدیل به فرهنگ زنده و پویا در بین جوانان و دانشجویان شود.

شهید محمدرضا عسکری‌فرد سومین شهید مدافع حرم خرمشهر است که چهارم آبان سال ۱۳۹۴ در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در حومه استان حماه سوریه به شهادت نایل آمد.

تیپ عملیاتی امام صادق(ع) بوشهر در نوار مرزی اروندرود آبادان مستقر است.

منبع: ایرنا