عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- مسوول مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شوش گفت: نشت مواد نفتی در بخشی از جاده شهرستان کرخه – شوش باعث انحراف و تصادف هفت دستگاه خودرو و مصدومیت ۶ نفر شد. عبدالرضا چارافر پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب نشت گازوئیل از یکدستگاه تانکر […]

عصر خوزستان:

تصادف زنجیره‌ای در کرخه ۶ مصدوم بر جا گذاشت

دزفول-ایرنا- مسوول مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شوش گفت: نشت مواد نفتی در بخشی از جاده شهرستان کرخه – شوش باعث انحراف و تصادف هفت دستگاه خودرو و مصدومیت ۶ نفر شد.

عبدالرضا چارافر پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب نشت گازوئیل از یکدستگاه تانکر در مسیر شهرستان کرخه – شوش حد فاصل روستای بنادر منجر به تصادف زنجیره‌ای شد.

وی افزود: ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به علت لغزنده بودن جاده واژگون و موجب برخورد آن با چهار دستگاه خودروی پراید نزدیکی روستای بنادر شهرستان کرخه شد.

مسئول مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شوش با اشاره به اینکه این حادثه منجر به مصدومیت ۶ سرنشین شامل سه زن و ۲ مرد و یک پسربچه شد، گفت: یک پسر بچه از حادثه‌ دیدگان  در محل معاینه و مداوا شد و سایر مصدومان  با آمبولانس به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند که وضعیت عمومی آنها مساعد است.

 وی با بیان اینکه سرنشین‌های دیگر خودروهای منحرف شده مصدومیت نداشتند، افزود: پس از  این حادثه اکیپی از نیروهای امدادی، راهنمایی و رانندگی و راه و ترابری برای کنترل وضعیت جاده و جلوگیری از بروز حوادث بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

منبع: ایرنا