عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – تیم فوتسال ملی حفاری در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر کشور در اهواز برابر حریف خود مغلوب شد. به گزارش ایرنا تیم ملی حفاری عصر پنجشنبه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم کراپ الوند در اهواز بود که این دیدار با برتری ۶ بر سه […]

عصر خوزستان:

تیم فوتسال ملی حفاری برابر حریف خود مغلوب شد

اهواز – ایرنا – تیم فوتسال ملی حفاری در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر کشور در اهواز برابر حریف خود مغلوب شد.

به گزارش ایرنا تیم ملی حفاری عصر پنجشنبه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم کراپ الوند در اهواز بود که این دیدار با برتری ۶ بر سه کراپ الوند به پایان رسید.

حاصل تلاش ۲ تیم در نیمه اول تساوی یک بر یک بود اگرچه تیم کراپ الوند یک موقعیت پنالتی از روی نقطه دوم را از دست داد. هر ۲ تیم در نیمه اول موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که نتوانستند بیش از یک بار دروازه هم را باز کنند.

تیم ملی حفاری در ابتدای نیمه دوم موفق شد برای ۲ بار دروازه حریف را باز کند اما در ادامه تیم میهمان با ارایه یک بازی هجومی موفق شد ۲ گل عقب افتاده خود را جبران کند.

تیم کراپ الوند که از بازیکنان باتجربه تری در ترکیب خود بهره می برد در اواسط نیمه دوم بازی چند موقعیت گلزنی به دست آورد و در نهایت گل پیروزی بخش بازی را به ثمر رساند.

در ادامه تیم کراپ برای ۲ بار دیگر دروازه ملی حفاری را باز کرد تا با ۶ گل زده پیروز میدان باشد.

در این دیدار ابوالفضل عباسی، امید خانی و سعید ممبینی برای ملی حفاری گلزنی کرد؛ همچنین مسلم رستمی، امیرحسین رسولی، محمد نجف زنگی (۲ گل)، سعید افشار و علی عابدینی گل های کراپ الوند را به ثمر رساندند.

تیم ملی حفاری در حالی به مصاف حریفش رفت که در ۶ دیدار قبلی خود پنج شکست و یک برد کسب کرده بود. ملی حفاری اکنون با سه امتیاز در مکان دوازدهم رده بندی لیگ برتر فوتسال جای گرفته است.

تیم ملی حفاری در فصل گذشته نتایج ضعیفی کسب کرد و نتوانست از گروه خود صعود کند که این موضوع نارضایتی هوادارانش را به دنبال داشت.

نماینده خوزستان در این فصل با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه پا به مسابقات گذاشته و هدایت این تیم بر عهده رضا داودی نژاد است.

منبع: ایرنا