عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان گفت: نخستین نقشه بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده اندیکا در روستای سوسن سرخاب اجرا و عملیات بازسازی در این منطقه آغاز شد. صادق خلیلیان روز جمعه در حاشیه بازدید از روستاهای فرگه و سوسن سرخاب شهرستان اندیکا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان […]

عصر خوزستان:

نخستین نقشه بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده اندیکا اجرا شد

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان گفت: نخستین نقشه بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده اندیکا در روستای سوسن سرخاب اجرا و عملیات بازسازی در این منطقه آغاز شد.

صادق خلیلیان روز جمعه در حاشیه بازدید از روستاهای فرگه و سوسن سرخاب شهرستان اندیکا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در مناطق زلزله زده اندیکا اقدامات لازم در ۲ بخش در حال پیگیری است افزود: اسکان موقت زلزله زدگان در اولویت نخست و در بخش دیگر احداث جایگاه دام روستاییان ظرف مدت یک ماه در حال پیگیری است.

وی افزود : این دو موضوع قرار است تا اسکان دائم و رضایتمندی روستاییان به جد دنبال شود .

استاندار خوزستان ادامه داد: دستور لازم برای بازسازی و تعمیر تمام واحدهای مسکونی ارزیابی شده داده شد تا اعتبار لازم برای این کار تامین شود .

بر اثر زمین لرزه در مهر ماه  امسال در اندیکا پنج هزار میلیارد ریال به این شهرستان خسارت وارد شد.

رییس جمهوری به همراه هیاتی از مسئولان کشوری روز جمعه برای بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا به خوزستان سفر کرد و به صورت میدانی مشکلات منطقه را بررسی نمود.

منبع: ایرنا