عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فعالیت ۲۴ کارگاه تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در فصل پاییز، از آبان امسال به صورت مجازی آغاز شده است. به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری خوزستان، دوره‌های خوشنویسی، سفال‌گری، کاردستی، کاغذ و تا، پویانمایی، عکاسی، نقاشی، حافظ خوانی، […]

عصر خوزستان:

آغاز فعالیت کارگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

اهواز – ایرنا – فعالیت ۲۴ کارگاه تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در فصل پاییز، از آبان امسال به صورت مجازی آغاز شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری خوزستان، دوره‌های خوشنویسی، سفال‌گری، کاردستی، کاغذ و تا، پویانمایی، عکاسی، نقاشی، حافظ خوانی، بازی و سرگرمی، ساخت عروسک نمایشی، شعر و قصه، شاهنامه‌خوانی، مولاناخوانی، داستان‌نویسی، نجوم، نمایش خلاق و … در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته به‌ صورت مجازی برای کودکان و نوجوانان چهار تا ۱۸ ساله، در این کانون تشکیل شده است.

بر اساس این گزارش، این دوره‌ها ویژه گروه‌های سنی “نوباوه” چهار سال به بالا، “نوخوان” هفت سال به بالا، “نونهال” ۹ سال به بالا، “نونگاه” ۱۲ سال به بالا و “نوجوان” ۱۵ سال به بالا است که از پنج آبان ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی khz.kpf.ir آغاز شده‌اند.

بنابراین گزارش،شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خواهند شد.

کارگاه‌های تخصصی برخط دوره‌های پاییز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و… تا اواسط دی‌ امسال ادامه خواهند داشت.

منبع: ایرنا