عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست فرماندهی انتظامی خرمشهر گفت: ۱۴ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال(ماینر) به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش ایرنا به نقل از سایت پلیس سرهنگ واحد مظفری روز یکشنبه بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی در پی اشراف […]

عصر خوزستان:

 ۱۴ دستگاه ماینر قاچاق در خرمشهر کشف شد

آبادان – ایرنا – سرپرست فرماندهی انتظامی خرمشهر گفت: ۱۴ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال(ماینر) به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت پلیس سرهنگ واحد مظفری روز یکشنبه بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی در پی اشراف اطلاعاتی و اقدام گسترده تحقیقاتی، از فعالیت غیرقانونی فردی در استخراج ارز دیجیتال در سطح حوزه استحفاظی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل اعزام و در بازرسی از این محل تعداد ۱۴ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی خرمشهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت:یک متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگاه‌ های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی‌ ناخواسته را سبب می‌شوند.

سرهنگ مظفری همچنین از دستگیری یک سارق تلفن همراه با ۱۶ فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیس به ۱۶ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و پس از طی مراحل قانونی تحویل مالباخته داده شد.

منبع: ایرنا