عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: به مناسبت هفته پدافند غیر عامل تمرین تخلیه امن با حضور آتش نشانان اهوازی برگزار شد. به گزارش ایرنا ابراهیم قنبری دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تمرین به منظور ارتقای توان عملیاتی ، آمادگی آتش نشانان در حوادث ساختمانهای بلند و اجرای سریع […]

عصر خوزستان:

برگزاری تمرین تخلیه امن در اهواز

اهواز-ایرنا- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: به مناسبت هفته پدافند غیر عامل تمرین تخلیه امن با حضور آتش نشانان اهوازی برگزار شد.

به گزارش ایرنا ابراهیم قنبری دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تمرین به منظور ارتقای توان عملیاتی ، آمادگی آتش نشانان در حوادث ساختمانهای بلند و اجرای سریع نجات افراد حادثه دیده از طریق عملیات راپل و تشک نجات ، اطفای حریق و حمل کپسول گاز بخ صورت نمایشی برگزار شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: در این مانور ۱۴ نفر آتش نشان و تیم مدیریتی سازمان شرکت کردند.

قنبری ادامه داد: اهواز یکی از کلان شهرهای کشور است که آمار حوادث بالایی دارد، طبق آمار ثبت شده در ۶ ماه نخست امسال بیش از پنج هزار حادثه در اهواز رخ داده است که اغلب این حوادث مربوط به آتش سوزی به دلایل مختلف بوده است.

هفته پدافند غیر عامل از هشتم آبان ماه به صورت سراسری در کشور آغاز شده است. طبق اعلام مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان بیش از ۵۰۰ برنامه در این هفته در استان برگزار می شود.

سازمان آتش نشانی اهواز در این شهرستان ۱۵ ایستگاه دارد که طبق استاندارد جمعیتی باید به ۲۴ ایستگاه افزایش یابند.

منبع: ایرنا