عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره در شهرستان اندیمشک خبر داد. به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از سایت تئاتر خوزستان، علی بازگیر افزود: مهلت ارسال آثار به این رویداد هنری ملی تا ۳۰ آبان امسال تمدید شده […]

عصر خوزستان:

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ تمدید شد

اهواز – ایرنا – دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از سایت تئاتر خوزستان، علی بازگیر افزود: مهلت ارسال آثار به این رویداد هنری ملی تا ۳۰ آبان امسال تمدید شده است. 

وی افزود: با توجه به‌ درخواست هنرمندان و همچنین شرایط کرونایی حاکم بر شهرستان‌های کشور و کاهش فعالیت گروه‌های نمایشی، دبیرخانه جشنواره با درخواست هنرمندان تئاتر کشور برای تمدید مهلت ارسال آثار موافقت کرد.

بازگیر ادامه داد: هنرمندان و گروه‌های نمایشی متقاضی می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان امسال به نشانی اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان شهید دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های همراه:  ۰۹۱۶۰۶۱۱۵۸۸ و ۰۹۳۶۹۳۶۷۲۸۰ تماس بگیرند.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک به مناسبت گرامیداشت ۴ آذر روز مقاومت مردم اندیمشک در طولانی‌ترین بمباران هوایی شهرها در دوران دفاع مقدس،  آذر امسال در این شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا