عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان گفت: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان امسال برنامه‌ای با عنوان هفته فرهنگی خوزستان در “تهران ۱۴۰۰” را در ۲ بخش آزاد و موضوعی برگزار می‌کند. به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، محمد باوی‌زاده با بیان اینکه بخش […]

عصر خوزستان:

برگزاری هفته فرهنگی خوزستان در "تهران ۱۴۰۰"

اهواز – ایرنا – مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان گفت: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان امسال برنامه‌ای با عنوان هفته فرهنگی خوزستان در “تهران ۱۴۰۰” را در ۲ بخش آزاد و موضوعی برگزار می‌کند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، محمد باوی‌زاده با بیان اینکه بخش موضوعی شامل زلزله، تنش آبی، سیل، مناطق محروم و ریزگردها است، افزود: آثار در هشت رشته هنرهای تجسمی شامل نقاشی، پوستر، عکس، تصویرسازی، خوشنویسی، کاریکاتور، حجم و نقاشی‌خط ارایه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آبان جاری است گفت: آثار پس از کارشناسی، در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری تهران به نمایش گذاشته می‌شود و هنرمندان می‌توانند آثار خود که جایگاه و ارزش فروش دارد را با مبالغ مناسب و منطقی به فروش بگذارند.

باوی‌زاده با بیان اینکه مدت زمان برپایی نمایشگاه یک هفته است و در صدد هستیم تعدادی از هنرمندان را برای حضور در نمایشگاه اعزام کنیم ادامه داد: هدف از هفته فرهنگی معرفی و دیده شدن و ایجاد انگیزه برای هنرمندان و نگاهی تازه به هنرهای تجسمی و مسوولان تهران به خوزستان است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت گالری ابوالفضل عالی، ۶۰ اثر ۵۰ در ۷۰ است ولی اگر تعداد آثار بیش از این باشد می‌توانیم ۲ گالری دیگر حوزه هنری را نیز در اختیار بگیریم افزود: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۱۶۶۵۵۹۶۵ واتساپ کنند.

منبع: ایرنا