عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرماندار حمیدیه گفت: آیین راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حمیدیه برگزار می شود. به گزارش ایرنا شاهین هاشمی دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان بیان کرد: همکاری همه دستگاههای اجرایی با  آموزش و پرورش و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی […]

عصر خوزستان:

راهپیمایی ۱۳ آبان با رعایت پروتکل های بهداشتی در حمیدیه برگزار می شود

اهواز-ایرنا- فرماندار حمیدیه گفت: آیین راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حمیدیه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا شاهین هاشمی دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان بیان کرد: همکاری همه دستگاههای اجرایی با  آموزش و پرورش و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمیدیه که متولی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان می باشد ضروری است.

وی  گفت:راهپیمایی ۱۳ آبان با شکوه تر از سالهای گذشته اما با رعایت دستور العمل های بهداشتی در این شهرستان برگزار می شود.

هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان دانش آموز بیان کرد: آگاهی بخشی به مردم و شناساندن اهداف این روز بزرگ از جمله برنامه های تجمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان خواهد بود.
فرماندار حمیدیه افزود: ۱۳ آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که یاد آور رشادت و ایثار دانشجویان و دانش آموزانی است که با پیروی از ولایت، استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.
وی از شهرداری حمیدیه خواست با نصب بنر این روز مهم را به مردم معرفی کند.

۱۳ آبان یاد آور سه واقعه تاریخی در ایران است. تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ ، قیام دانش آموزان علیه رژیم شاه در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در آبان ۱۳۵۸ سه رویداد مهم تاریخ معاصر ایران اسلامی می باشند.

منبع: ایرنا