عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان با بیان اینکه مجوز برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در این شهرستان ابلاغ نشد گفت: آیین ۱۳ آبان در آبادان به صورت تجمع مردمی در یکی از خیابان‌های این شهر برگزار می‌شود. به گزارش ایرنا بیژن ربیعی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری آیین گرامیداشت ۱۳ آبان […]

عصر خوزستان:

راهپیمایی ۱۳ آبان به صورت تجمع در آبادان برگزار می‌شود

آبادان – ایرنا – معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان با بیان اینکه مجوز برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در این شهرستان ابلاغ نشد گفت: آیین ۱۳ آبان در آبادان به صورت تجمع مردمی در یکی از خیابان‌های این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا بیژن ربیعی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری آیین گرامیداشت ۱۳ آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در فرمانداری آبادان بیان کرد:این تجمع طبق دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا و برای سلامتی و حفظ جان شرکتت کنندگان و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: اجتماع دانش آموزی، دانشجویی و کارکنان دولت و سایر اقشار مردم ساعت ۹ صبح ۱۳ آبان در بلوار دهداری مقابل ساختمان اداره ورزش و جوانان با رعایت دستورالعمل بهداشتی و امنیتی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی پالایش نفت آبادان نیز گفت: باغ موزه دفاع مقدس ضمن اینکه محل مناسبی برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان است ظرفیت مناسبی برای گردشگری و به تبع آن چرخش اقتصادی شهر دارد.

مهدی رشیدی با بیان اینکه باید باغ موزه را به مردم معرفی کنیم افزود: ما باید به دنبال بهانه‌ای برای معرفی آثار تاریخی دفاع مقدس باشیم که یکی از انها برگزاری آیین ۱۳ آبان و نیز مناسبت‌های دیگر است.

وی ادامه داد: در این باغ موزه دارای چشم اندازهای بسیار مناسب رودخانه اروند و فضای عرفانی به لحاظ وجود محل یادمان هشت شهید گمنام دفاع مقدس است، که یادآور حماسه های هشت سال دفاع مقدس در آبادان است.

حیدر جعفر دریس مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند نیز از آمادگی این منطقه برای مشارکت در برگزاری آیین ۱۳ آبان خبر داد و گفت: منطقه آزاد اروند به نوبه خود در امر تبلیغات، چاپ پوستر و نصب بنر در سطح شهر آمادگی دارد.

منبع: ایرنا