عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر امور شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در خوزستان گفت: سه هزار بسته‌ نوشت افزار به مناسبت روز دانش‌آموز توسط این نهاد حمایتی تهیه شده که بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود. به گزارش ایرنا فاطمه نظرپور روز چهارشنبه در همایش “آوای مهربانی” به مناسبت روز دانش‌آموز در تالار […]

عصر خوزستان:

تامین سه هزار بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیر امور شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در خوزستان گفت: سه هزار بسته‌ نوشت افزار به مناسبت روز دانش‌آموز توسط این نهاد حمایتی تهیه شده که بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا فاطمه نظرپور روز چهارشنبه در همایش “آوای مهربانی” به مناسبت روز دانش‌آموز در تالار طوبی اهواز بیان کرد: این بسته‌های آموزشی در قالب رزمایش آوای مهربانی با همت جمعی از خیران خوزستان تامین شده که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش‌آموز بین دانش‌آموزان نیازمند خوزستان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این بنیاد با هدف فقر زدایی و جلب مشارکت هر چه بیشتر خیران در توسعه خوزستان تشکیل شده ادامه داد: این بنیاد رزمایش هایی را در بحران ها و رویدادهای مختلف خوزستان برگزار کرده که از آن جمله می‌توان به برگزاری رزمایش اربعین و تهیه و توزیع غذا در بین اقشار محروم و رزمایش خشکسالی با هدف تامین مخزن آب در مناطق درگیر با بحران و تنش آب در خوزستان اشاره کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان نیز بیان کرد: نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیادهای خیریه با کمک مردم در بسیاری از مشکلات و بحران ها پای کار آمده‌ و کمک‌های ارزنده ای داشته‌اند.

رضا نجاتی افزود: در کنار رفع نیازهای مردم، نفس کار این نهادهای حمایتی بسیار ارزشمند است که باعث همگرایی و مشارکت مردم برای رفع مشکلات می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در حوادث مختلف خوزستان، نهادهای خیریه پای کار آمدند ادامه داد: مهم ترین شاخصه کمک‌های مردمی توسعه فرهنگ نوع دوستی است که می تواند در حل بسیاری از مشکلات راهگشا باشد.

رزمایش آوای مهربانی از سوی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در خوزستان کلید خورده است تا به دانش‌آموزان نیازمند کمک شود.

طبق اعلام استانداری خوزستان بیش از ۴۵ هزار دانش‌آموز نیازمند در استان شناسایی شده‌اند.

منبع: ایرنا