عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: حمایت از ورزش کارگری تداوم بخش سایر موفقیت‌ها در کار و تولید است که باید مورد توجه قرار گیرد. به گزارش ایرنا سیدحمید غفاری چهارشنبه در آیین معارفه رییس هیات ورزش کارگری آبادان اظهار داشت: استان خوزستان به ویژه آبادان همواره ظرفیت بالایی […]

عصر خوزستان:

حمایت از ورزش کارگری تداوم‌بخش کار و تولید در خوزستان است

آبادان – ایرنا – رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: حمایت از ورزش کارگری تداوم بخش سایر موفقیت‌ها در کار و تولید است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا سیدحمید غفاری چهارشنبه در آیین معارفه رییس هیات ورزش کارگری آبادان اظهار داشت: استان خوزستان به ویژه آبادان همواره ظرفیت بالایی در ورزش دارد و حمایت از ورزش کارگری می‌تواند افتخار آفرینی ورزشکاران جامعه کار و تولید را تداوم بخشد و موجب شکوفایی ورزش کارگری در استان شود.

وی افزود: این استان از گذشته تاکنون از ریشه بسیار قوی در زمینه ورزش برخوردار بوده و قهرمانان ملی و جهانی بسیاری را در حوزه‌های مختلف ورزشی تربیت کرده است. خوزستان در حوزه کارگری  ورزشکاران افتخارآفرین را به مسابقات بین المللی اعزام کرده که دارای عنوان‌های جهانی هستند.

رییس هیات ورزش کارگری استان خوزستان گفت: هیات‌های ورزشی استان نیز مکلف هستند در خصوص توسعه ورزش کارگری تلاش کنند تا بر اساس فعالیت‌ انجام شده برنامه‌ریزی‌ مدونی در خصوص توسعه ورزش کارگری در استان و اعزام تیم‌های کارگری به مسابقات ملی و جهانی صورت گیرد.

غفاری بیان کرد: باید برای حمایت و تجلیل از ورزشکاران ملی و جهانی کارگری توجه جدی از سوی مسوولان امر صورت گیرد تا موجب تشویق جامعه کارگری برای پرداختن به امر مهم ورزش که بی‌شک موجب نشاط و بهره‌وری و پویایی نیروی کار خواهد شد، شود.

وی افزود: افزودن ورزش در برنامه کاری کارگران، کاهش مشکلات روحی، روانی و جسمی را در پی دارد و این موضوع باید موردتوجه مدیران مجموعه‌های صنعتی استان قرار گیرد.

میلاد قلاوند رییس جدید هیات ورزش کارگری آبادان نیز گفت: تلاش می‌کنیم در بحث آموزش برنامه‌ریزی داشته باشیم، برگزاری کلاس داوری و مربیگری در سطح شهرستان آبادان انجام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جشنواره و مسابقات داخلی برای شناخت استعدادهای ورزشی از جمله برنامه‌های هیات ورزش کارگری با هدف احیای ورزش کارگری در آبادان است.

قلاوند اظهار داشت: انتظار می‌رود سایر ادارات هماهنگی لازم را با این هیات داشته باشند. کارگران در توسعه کشور سهم و نقش به‌سزایی دارند و برنامه‌های حمایتی از این قشر باید روز به روز افزایش یابد.

وی افزود: ارتقای ورزش در بدنه کارگری و تشویق بیشتر آنان به فعالیت‌های فیزیکی مستلزم توجه بیشتر مدیران و کارآفرینان است.

منبع: ایرنا